HelpDesk

Pro správné přihlášení do našeho HelpDesku je nutné být zaregistrován.

Stará přihlašovací jména a hesla z původního systému (ze starého webu) zde nefungují. Musíte si znovu vytvořit svůj účet - zaregistrovat se.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení

  

Společnost FS CODES je držitelem statusu VMware Partner ENTERPRISE SOLUTION PROVIDER 

Technická podpora

Slouží k hlášení a potvrzení servisních zásahů a vad na dodaných zařízeních, na které se vztahují servisní smlouvy, servisní balíčky na míru od výrobce a zařízení (produkty), které v základu již obsahují servisní služby s přidanou hodnotou (CP, PWP ostatní služby atd.).

K nahlášení servisního zásahu prosím využívejte služeb našeho HELPDESKU.

Pro sdělení dostupnosti náhradních dílů a jejich cen volejte servisní linku, a to v pracovních dnech od 9:00 do 17:00, případně použijte kontaktní e-mail našeho servisního střediska.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 
Tel.: +420 274 811 190
 
Zákazníci se servisní smlouvou mohou kontaktovat technika prostřednictvím non-stop 24x7/365 servisní linky uvedené ve smlouvě.