HelpDesk

Pro správné přihlášení do našeho HelpDesku je nutné být zaregistrován.

Stará přihlašovací jména a hesla z původního systému (ze starého webu) zde nefungují. Musíte si znovu vytvořit svůj účet - zaregistrovat se.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení

  

Společnost FS CODES je držitelem statusu VMware Partner ENTERPRISE SOLUTION PROVIDER 

Hlášení závad

Provádíme standartní záruční i pozáruční servis Hewlett Packard a Hewlett Packard Enterprise.

Oprava IT techniky přímo u klienta, pokud má klient sjednánu službu ON-SITE servis (servisní kontrakt či servisní balíček zakoupený od výrobce dané technologie).

Jsme zprostředkovateli záručních i pozáručních servisů zařízení DELL, LENOVO.

Provádíme pozáruční opravy zařízení APPLE (iPhone).

V zájmu kvalitnějších servisních služeb prosíme o Vaše zaregistrování do našeho HELPDESKU.

Jedná se o velice jednoduchou registraci, kterou docílíte, že Vaše závada bude vyřešena v co nejkratším termínu. Registraci provede na našich webových stránkách www.fscodes.cz. Výhodou této registrace je, že můžete Vaši zakázku kdykoli sledovat na webu.

Jakmile bude požadavek vložen do našeho systému, náš technik Vás bude kontaktovat a domluví další postup opravy.

V případě problému s odesíláním formuláře volejte linku : +420 274 811 190, +420 274 814 481, +420 274 783 573

Závadu Vašeho zařízení můžete též nahlásit přes emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Pokud se jedná o telefonickou konzultaci Vaší závady prosím volejte na telefonní číslo : +420 274 811 190

Vaše zařízení můžete též doručit do našeho servisní střediska na adresu : Třebohostická 1244/12, Praha 10 a to každý všední den mezi 9,00-17,00.

Pro naše zákazníky, kteří mají sjednanou servisní smlouvu je zřízena servisní linka a to nepřetržitě 24 hodin denně 7 dní v týdnu. To znamená, že je na lince vždy přítomen konzultant, který je připraven přijmout telefonické hlášení závady a postoupit ho příslušnému technikovi k dalšímu řešení. Technik, který převezme servisní hlášení, zpravidla obratem kontaktuje nahlašovatele závady pro upřesnění dalších detailů a případně poskytne řešení přímo po telefonu.

Ať již se rozhodnete pro kterýkoliv z nabízených způsobů nahlašování závad, je vždy nutno uvést v hlášení závady důležité údaje o servisním případu, na které se dotazujeme ve formuláři „Hlášení závady výpočetní techniky", a na které se bude dotazovat dispečerka na servisní lince. Tyto údaje jsou nutné pro zavedení servisního případu do naší databáze a následné předání servisního případu technikovi. V případě neúplných informací o servisním případu, budou informace dodatečně zjišťovány od nahlašovatele závady nebo z našeho systému evidence zboží. V každém případě se tím prodlouží doba před předáním servisního případu technikovi a před zahájením řešení.

Servisní linka

Tel.: +420 274 811 190

 

Servisní linka non-stop 24x7/365 (pouze pro naše zákazníky, kteří mají sjednanou servisní smlouvu a mají ve smlouvě uvedenou vyhrazenou servisní linku)

Email : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.