HelpDesk

Pro správné přihlášení do našeho HelpDesku je nutné být zaregistrován.

Stará přihlašovací jména a hesla z původního systému (ze starého webu) zde nefungují. Musíte si znovu vytvořit svůj účet - zaregistrovat se.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení

  

Společnost FS CODES je držitelem statusu VMware Partner ENTERPRISE SOLUTION PROVIDER 

Ověření záruky

Pokud je zařízení zakoupeno fyzickou osobou, vztahuje se na zařízení záruka 2 roky. K uplatnění této záruky je třeba doložit doklad o koupi zařízení. Zařízení zakoupené právnickou osobou, tj. na IČO, má pouze jednoletou záruku, pokud není k zařízení zakoupen CPQ (prodloužená záruka).

Za data uložená v přístroji neručíme. Před odesláním výrobku na reklamaci se ujistěte, že máte svá uživatelská data zálohovaná.

K ověření stavu záruky Vašeho zařízení je vždy potřeba sériové číslo (S/N) a produktové číslo vašeho zařízení (P/N)

Produktové číslo výrobku (P/N)

  • jedná se o šestimístné označení, kombinace písmen a číslic, např. D5465A

Výrobní (sériové) číslo výrobku (S/N)

  • standardně se jedná o desetimístné označení, kombinace písmen a číslic, např. SG759JH145. Můžete jej nalézt na produktu, konkrétně na obalu či záručním listě, pokud ho máte k dispozici

 

Zde je možno ověřit záruku HP zařízení.

Středisko podpory Hewlett Packard Enterprise produktů (servery, storage a síťové prvky)

hpe01

https://support.hpe.com/hpsc/wc/public/home

Středisko podpory HP produktů (notebooky, tiskárny atd.)

 

Logo hp    

     https://support.hp.com/us-en/checkwarranty

 

Zde je možno ověřit záruku DELL zařízení.

Dell Logo.svg 

    http://www.dell.com/support/home/cz/cs/czbsd1/product-support/servicetag/2VJMBT1/diagnose

 

Zde je možno ověřit záruku Lenovo zařízení.

lenovo logo red 

 http://support.lenovo.com/cz/cs/warrantylookup

 

Zde je možno ověřit záruku Apple zařízení.

apple logo 318 40184 

  https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/...........